Wednesday, June 16, 2010


Hari ini,
early in the morning
aku dapat sms
dari sahabat karibku
masa aku kerja kat JB dulu......
walaupun dah 3 bulan
kitorg dah jauh....
tapi almost everyday kami berhubung......
tiba2
aku merindui masa2 kitorg kerja sama dulu....
duduk serumah....
kalu aku ot...dia kerja petang...
dia sanggup tunggu aku balik kerja
n
kitorg balik sama2....
aku rasa macam x sabar jek
nak tunggu dia datang sarawak
bulan 7 nie.......
razyanmansiz@yahoo.com
I MISS U SO MUCH ..... SIS




3 comments:

  1. bestprend...jga persahabatan jgn jd mcm saya.. baik2,pastu kawan hilang entah ke mana..

    ReplyDelete
  2. syeera...ktk dpt award...refer to my latest entry k..
    http://missbean88.blogspot.com/2010/06/yaaku-dh-ambik-jawab.html

    ReplyDelete
  3. salam singah.. wah bestyer.. jumpa kawan..

    ReplyDelete